داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

حمام رفتن بهلول

روزی بهلول به حمام رفت ولی خدمه حمام به او بی اعتنایی نمودند و آن قسم که دلخواه بهلول بود او را کیسه ننمودند. با این حال وقت خروج از حمام بهلول ده دینار که همراه داشت را به استاد حمام داد و کارگران چون این بذل و بخشش را دیدند همگی پشیمان شدند که چرا نسبت به او بی اعتنایی کردند. 
بهلول باز هفته دیگر به حمام رفت ولی ....

این دفعه تمام کارگران با کمال احترام او را شست و شو نموده و مواظبت بسیار نمودند ، ولی با اینهمه سعی و کوشش کارگران موقع خروج از حمام بهلول فقط یک دینار به آنها داد ، حمامی ها متغیر گردیده پرسیدند سبب بخشش بی جهت هفته قبل و رفتار امروزت چیست ؟ 

بهلول گفت: مزد امروز حمام را هفته قبل که حمام آمده پرداخت نمودم و مزد آن روز حمام را امروز می پردازم تا شماها ادب و رعایت مشتری های خود را بنمایید.

نظرات 10 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

خیلی داستانهای جالبیه من همیشه داستانهاتونو دنبال میکنم و گهگاهی با اجازتون ازش استفاده کردم

مرسی

محمد صادق پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://mske.blogfa.com

چند روز قبل برای دریافت داستانک در ایمیل ثبت نام کردم اما پس از دریافت ایمیل تکمیل ثبت نام هیچ ایمیلی از شما دریافت نکرده ام.
با سپاس از سایت شما

[ بدون نام ] جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://9057206.blogfa.com

سلام.داستانکهای جالبی دارین.میشه ازشون توی وبم استفاده کنم؟

12323 یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
مطالب جالبی دارین
من با اجازتون از یکی دوتاش استفاده کردم

narges دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

dame bohlol garm roshono kam khard.

sara سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

ketab nadarin?

مهدیه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام ممنون جالب بود

mitra چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.dissimilar.loxblog.com

slm vebeton aaalie harf nadare lezat bordam

امیر شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
کاش منابع را هم ذکر میکردید یا اقلا در پاسخ به آنها اشاره میکردید تا بندگان خدا فکر نکنند شما اینهمه هنرمندید...
تاسف

امیرحسین چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام.

اشکال نداره مطالبتون رو کپی کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد