داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

چه کسی موثرتر هست، زن یا مرد؟

توماس هیلر ، مدیر اجرایی شرکت بیمه عمر ماساچوست ، میو چوال و همسرش در بزرگراهی بین ایالتی در حال رانندگی بودند که او متوجه شد بنزین اتومبیلش کم است. هیلر به خروجی بعدی پیچید و از بزرگراه خارج شد و خیلی زود یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک پمپ داشت پیدا کرد.او از تنها مسئول آن خواست باک بنزین را پر و روغن اتومبیل را بازرسی کند.سپس ...

برای رفع خستگی پاهایش به قدم زدن در اطراف پمپ بنزین پرداخت.
او هنگامی که به سوی اتومبیل خود باز می گشت ، دید که متصدی پمپ بنزین و همسرش گرم گفتگو هستند. وقتی او به داخل اتومبیل برگشت ، دید که متصدی پمپ بنزین دست تکان می دهد و شنید که می گوید :” گفتگوی خیلی خوبی بود.”
پس از خروج از جایگاه ، هیلر از زنش پرسید که آیا آن مرد را می شناسد.او بی درنگ پاسخ داد که می شناسد.آنان در دوران تحصیل به یک دبیرستان می رفتند و یک سال هم با هم نامزد بوده اند.
هیلر با لحنی آکنده از غرور گفت :” هی خانم ، شانس آوردی که من پیدا شدم . اگر با اون ازدواج می کردی به جای زن مدیر کل، همسر یک کارگر پمپ بنزین شده بودی.
” زنش پاسخ داد :” عزیزم ، اگر من با او ازدواج می کردم ، اون مدیر کل بود و تو کارگر پمپ بنزین .”

نظرات 10 + ارسال نظر
شعری برای تو شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://poem-foryou.blogfa.com

دوست عزیز سلام

از خوندن مطالبتون واقعا لذت بردم و چند تا رو در وبلاگم استفاده کردم

خوشحال می شم به من هم سری بزنید
شما رو لینک کردم

هستی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

اینکه دیگه گفتن نداره! بی شک پشت هر مرد موفقی دستای یه زنه!!
بسیار عالی بود. خسته نباشین

للللللللللل یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://dastanziba.mihanblog.com

سلام دوست عزیز سایتت خیلی خوبه اگه یه چیزی بخوام برام انجام میدی خواهش میکنم قالب ساییت رو برام بفرست تورو خدا خواهش میکنم ممنون بای

مسافر یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام
هر روز به وبلاگت سر می زنم عالیه موفق باشی

آچمز سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://http://dastanekotah.persianblog.ir


س راسیمه خودش را به تبلیغات رساند . ساختمان تبلیغات به آشپزخانه نزدیک بود. همانطورکه پوتین به پا داشت...

قدم رنجه کنید یک آچمز با حال را مطالعه فرمائید
http://dastanekotah.persianblog.ir

سحر جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

به نظرم خیلی به واقعیت نزدیک بود. ممنون:)

رها شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

موافقم پشت هرمردموفقی یه زنه
ممنون

سودی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام عالی و قشنگ بود

رز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

biiiiiiiiiiiiiiste matalebetoon...

آزاده سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

کاملاً به جا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد