داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

نظر شما در مورد سایت داستانک

بیش از 17 ماه از آغاز به کار داستانک می گذرد، در این مدت داستانک گاهی هر روز، گاه گداری یک روز در میان و هرازگاهی هفته ای یک بار، میهمان چشمان شما بوده است. کاستی هایش را به بزرگواری تان ببخشایید.

در یک جمله حس، نظر، انتقاد، پیشنهادتان را نثار داستانک کنید. این بهترین هدیه ای خواهد بود که داستانک از شما به یادگار می گیرد.

سپاس

حمید محمودزاده

نظرات 136 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

این اولین نظر من در داستانک است... هر روز که کامپیوترم را روشن می کنم به امید به روز شدنت سرکی به تو می زنم، وقتی به روزی من شاد روزم را آغاز می کنم و وقتی نه ...
با تشکر از زحمات بی دریغ تان

وحید سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

داستان‌های زیبایی دارید
خسته نباشید
فقط مشکلی که سایت شما داره اینه که بخش نظرات قابلیت ارسال ایمیل را نداره و این باعث می‌شه کسی که نظری می‌ده در صورتی که جوابی هم به آن داده بشه نتونه ببینه؛ این باعث کم شدن نظرات سایتتون می‌شه. زیاد کار سختی نیست اصلاح این بخش که نظرات جدید برای افرادی که برای یک داستان نظر گذاشته اند ارسال شد
ممنون

شیدا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://sheida-d.persianblog.ir

خسته نباشید
داستانک های زیبایی می فرستید

سارا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

همه سال به سال تولدشون رو جشن می گیرند شما در ۱۷ ماهگی ولی من هدیه دادن را دوست دارم . با داستانک ها بعضی وقتها تا اعماق قلب آدم می لرزد گاهی هم کفرت در می آید ولی در آخر آنچه حاصل می شود حس خوبی است.من خوب می دونم که آدم همیشه رو مود نیست ولی پشتکار شما برای بروزرسانی داستانک ها ستودنی است و متشکرم و دیگر اینکه کاش از داستانک ها چیزی آموخته باشیم.

عاطفه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

خیلی داستانهای قشنگی می فرستید . مخصوصا مینی داستانک هاتون خیلی جالب وتاثیر گذار هستند . واقعا دستتون درد ننه و خسته نباشید.

سجاد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

ممنون من خیلی از داستانکاتون درس عبرت گرفتم عالی بودن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

این فضا یه فضای دوست داشتنیه.
از شما ممنونم که اونو آپ تو دیت میکنید و امیدوارم هرروز پربارتر و موفق تر از قبل به جلو گام بردارید.
چرا که داستانک های شما در ۲۴ ساعت من جایی برای خودش داره که با چیز دیگه ای پر نمیشه.

افروز سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://adelafrooz.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب همراه با مطالب جالب امیدوارم موفق باشی
به وبلاگ من هم سری بزن ممنون[قلب]

زهرا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://yaddasht-me.blogfa.com

سلام
سایتتون واقعا عالیه.
ما توی روزنامه‌امون یه ستون داستانک داریم به لطف شما تقریبا هر روز یکی از داستانک‌های سایت شما رو توی این ستون کار می‌کنیم.

تهمورث سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام

1ـ اکثر داستانهای شما توسط سایتهای دیگر به من ایمیل می شود و بعد از چند روز توسط شما به من ایمیل می شود. که این اتفاق بسیار پیش می آید به نظرم آنها از شما تقلید می کنند ولی نمی دانم چرا شما دیرتر داستانتان را ارسال می کنید.
2ـ به نظرم برای بالا رفتن کیفیت، از داستانهای با محتوای مذهبی کمتر استفاده کنید. سطح جامعه انباشته از این داستانها ست.

ابوالفضل سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://nhahz.blogfa.com/

سلام واقعا داستانک های عالی میزاری و مینی داستانک ها عالی تر منم اکثره داستان ها را در وبلاگم گذاشتم میتونی بیای ببینی

اسماعیل سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سللاااااااااام
من خیلی اینجا رو دوست دارم هر روز داستانهای شما رو میخونم و در جمع های دوستانه بازگو میکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://tanha110.blogfa.com

تقریبا هر روز یه تلنگر کوچیک(البته به جز اون داستان های ضد فمنیستی!)
هر بار که یه داستان تاثیر گذار می خوندم یه تاثیری داشت ولی مثل همه ی حس ها خیلی زود خاموش میشد. اینجا این قابلیتو داشت که هر روز اون حس وجدانم رو روشن کنه. حتی وقتی آپ دیت نبود نگاه به سایت تاثیرشو داشت.
مرسی از زحمت و پشتکارتون. امیدوارم به این زودی ها این سایت خاموش نشه.
راستی من به اسم های مختلف و این اواخر بی اسم نظر میدادم. ببخشید دیگه

حامد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام.خسته نباشید...سایتتون عالیه.من هر روز چند بار به سایتتون سر میزنم.داستاناش تکخ.....خیلی عال و عبرت آموزه...فقط میتونم بگم ازتون ممنونم.بای

رضا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

آقا داستان های کوتاهی که اینجا گذاشته میشه بسیار جذاب و دلنشین هستن َ‌َ‌من سایت های زیادی برای خوندن این داستان ها سراغ دارم ولی هیچ کدوم مثل شما بروز و جالب نیستن
با تشکر و آرزوی موفقیت روز افزون

امیر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه.
فوق العاده است بهترین سایتی که دیدم
واقعا سپاسگذارم

علی چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

امیدوارم نظری که نسبت به سایتتم دارم سازنده و امیدوار کننده باشه.
موفق بودید و گذشته از جذب مخاطب در حفظ اونها کم نذاشتید. ولی ای کاش صدای منو بشنوید که دارم میگم داستانک جایی برای طنز نداره...

علی.اس اچ چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ http://aliish.mihanblog.com/

سلام
ممنونم از این سایت داستانک واقعا عالیه
هر یک از داستان های سایت داستانک یک پند هم داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

هرروز سر میزنم و منتظر داستان های قشنگتون هستم.
واقعا زحمت می کشید.
باز هم ادامه بدید. چون مشتری های شما بیشتر از اونایی هستن که نظر می دن . شاید 20 برابر
در پناه بارون

یه خواننده چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام گاهی در اوج نا امیدی گاهی در اوج غم جایی که میرفتم تا با حرفاو داستانهاشون ارامش پیدا کنم اینجا بود امیدوترم پربارتر از همیشه باشید سبز باشیدو موفق

مجید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
تقریبا یکسالی هست که هر روز سر میزنم و داستانهای مورد علاقه ام را پرینت می کنم.
واقعا عالی خسته نباشید و خدا قوت .

سحر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام! باید بگم داستانهاتون همیشه برام جالب بوده حتی اگه تکراری بوده. امیدوارم بعد از اینم مثل قبل پر انرژی به کارتون ادامه بدین:) ممنون!!

سعیده آقاخانی چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://ta-beekaran.blogfa.com

سلام
گاهی در بخش داستان کوتاه صفحه فرهنگ از مطالب داستانک استفاده می‌کنم
مطالب جالب و تاثیرگذاری است

مریم چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.alone-flower.blogfa.com

سلام.کمال تشکر را از شما دارم.بار اولی که اومدم تو سایتتون خیلی متآثر شدم...واقعا داستانهای عالی دارین..منم مثله همه اونایی که تا به حال نظر مثبت دادند از این مطالب خوشم اومده..فقط میخواستم ازتون اجازه بگیرم که منم از مطالب شما استفاده کنم و البته با ذکر منبع در وبلاگ حقیرم قرار بدم شاید چند نفر دبگه مثله من توی این دنیای اینترنتی باشند که با چند جمله دیدگاهشون به زندگی عوض بشه و روز به روز شاد تر از روز قبل بشوند...!شما را با نام داستانک لینک خواهم کرد.روزگار به کامتان!

وحید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.iloveeyouu.blogfa.com

یعنی بهترین سایتی که در مورد داستان دیدم
واقعا خسته نباشید میگم
تشکر
موفق باشی

سمیرا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

عالی عالیییییی
بی نظیر
بهترین سایتی که در مورد داستان دیدم
واقعا خسته نباشید

موفق باشی

آذین چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

من عاشق داستانکم.

امیدوارم موفق باشین.

رضا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

فوق العاده اییییییییییییییید همین

شفیعی پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.shams47.blogfa.com

باسلام . به خاطرکارهای زیبایتان لایق تقدیرید.به شماتبریک می گویم.ازوبلاگ من واستادبزرگوارم دکترشمس دیدن بفرمایید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام خیلی سایت خوبی دارین من همیشه منتظر داستانک هاتون هستم به امید پیشرفت روزافزون شما

سمانه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
بهتون تبریک میگم سایتتون واقعا عالیه

mehdi جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

salam
vaghaan dast mariza
man kehyli lezzat bordam az dastanaton
va baziash vaghan baes shode ke 1 darsaii ham begiram
ishalla ke movaffagh bashin va bishtar az pish baraye ma dastanaye ghashang befrestin

هستی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام اول یه خسته نباشید بزرگ به خاطر خیلی زود به زود آپ کردن.. خسته نباشید.
داستانکای قشنگی می ذارید.ممکنه بعضی هاش تکراری باشه و خیلی از دوستانم و انگار که باید بگن تکراریه!!! در صورتی که ممکنه خیلی ها نخونده باشن.
به هرحال. سایت خیلییییی خوبی دارین و من هرشب یه سر کوچیک می زنم و واقعاً لذت می برم.
دوباره خسته نباشید

[ بدون نام ] شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ق.ظ

با درود
داستانهای خیلی جالب و تاثیر گذار و قشنگی می فرستید .

سپاسگزارم
دلشاد و سلامت باشید

مینا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

ممنون بابت تمام تلاش ها و داستانک های تلخ و شیرین. برایتان بهترین ها را آرزومندم
در پناه خدا

آدم نژاد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

با سلام واحترام: تقریبا یکی از سایتهایی که هر روز می بینم سایت داستانک است مطالب بسیار آموزندهََ . تاثیرگذار و خلاقانه ای را مشاهده میکنم احساس می کنم خیلی به این سایت وابسته شدم موفق و سربلند باشید

مهدی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

dear dastanak , there is a life style in your one by one story
thanks a lot , for your story

مجید یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

خسته نباشی هروز یا به قول خودتان یک روز درمیان حتما باید به سایت داستانک میام سایت بسیار جالبی هست ممنون میشم اگر گاهی بیوگرافی بزرگان علم و هنر را در این سایت بگذارید . باز هم سپاسگزارم . زیر سایه علی پاینده باشی

علی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://ir-mcii.blogfa.com

فوق جالبه
حتی من این سایت روپیوند زدم

احسان یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://loveeee.blogsky.com

فقط میتونم بگم عالیه ... درسته دیگه زیاد با وبلاگم کار نمی کنم ولی وبتو هیچ وقت فراموش نمی کنم ... مرسی ... با آرزوی موفقیت بیش از پیشت ...

رضارضایی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.007.rozblog.com

سایت خوب وآموزنده ای داری اجرکم عند الله

حوریه دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
راستش باید بگم بهترین داستان هایی که تا حالا خوندم همشون توی سایت شما بودهَ.از یکیشون هم با اجازتون برای نشریه دیواری مدرسه استفاده کردم
موفق باشی

داود دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام داود هستم.
امیدواروم حالتون خوب باشه و همیشه سایتتون به روز و مطالبش مثل همیشه آموزنده.
سایت خوبی داری موفق و موید باشی.
راستی اگر مشابه خودت سایتی بود, لینک کنی ممنون میشیم.
هر چند که بعید است کسی مثل شما روشن فکر و بدون وابستگی سیاسی مطلب درج کنه.
باز هم ممنون . خدانگهدار.

مهدیه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام من یکی از طرفدارای پروپا قرص داستانکم
تازه با این سایت آشنا شدم واقعا باحاله
یعنی همونیه که میخوام
از ته دل میگم خسته نباشین به امید بهتر شدن سایتتون
ممنون

شادی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
من همیشه داستان هات رو می خونم به نظرم خیلی خوب و جالبن امیدوارم موفق باشی و مطمین باش هستی چون با داشتانهات خیلی چیزا به ما یاد میدی و خدا حتما هوات رو داره

مریم جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://purelove74.blogfa.com

واقعا داستانک های زیبا و آموزنده ای هست من که خیلی خوشم اومد و استفاده کردم امیدوارم موفق باشین....

عارف شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://shirooyiaref.propicnet.com/

متشکرم.
میخونمتون

حدیث شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

خیلی عالی بود
منتظر داستان های بعدیت هستم
موفق باشی...

ندا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

هر روز به امید اینکه داستانهای جدید داشته باشید کامپیوترم رو روشن می کنم خیلی دوسش دارم به خیلی دیگه هم معرفی کردم یه آرشیو درست کردم که وقتی دلم میگیره اونا رو میخونم
مرسی

BaaRaaN سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
واقعا خیلی خیلی خیلی کارتون عالیه
امیدوارم از اینم بهر بشه
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد