داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

کارمند تازه وارد

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: یک فنجان قهوه برای من بیاورید.
صدایی از آن طرف پاسخ داد: شماره داخلی را اشتباه گرفته ای

می دانی تو با کی داری حرف می زنی ؟
کارمند تازه وارد گفت: نه
صدای آن طرف گفت: من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق
مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: و تو میدانی با کی حرف میزنی بیچاره.
مدیر اجرایی گفت: نه
کارمند تازه وارد گفت: خوبه و سریع گوشی را گذاشت

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

داستان های جالبی نوشتید

کوروش ه یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

دوران سربازی یه چنین اتفاقی برای هم خدمتی های ما افتاد.
فرمانده پادگان زنگ می زنه به دژبانی . دژبانی که تازه به
پادگان اومده بود ،گوشی تلفن و بر میداره.فرمانده میگه
سریع یه دژبان بیاد بالا.دژبان تازه کار میگه شما..؟
(اسم فرمانده پادگان مان پرچم بود ) .
میگه پرچم هستم.سرباز بنده خدا فکر میکنه ،سربازهای
قدیمی سربه سرش میذارن،میگه اگه شما پرچمید
من میله پرچمم.

sajjad یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

dastane jaebi bod koroosh jan

سینا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 ب.ظ

مگه مدیره نمی تونسته شمارشو ببینه و بره سراغش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد